i Naturskyddsföreningen!

230 000 människor gör skillnad. Vi arbetar alla för i morgon och framtiden, för att rädda naturens liv, för att främja människors hälsa och verka för globala hållbara lösningar på nutidens och framtidens möjligheter. Nu behöver vi bli fler!

Så om du intresserad av natur- och miljöfrågor, om du vill knyta intressanta kontakter och lära känna trevliga människor som delar ditt intresse. Om du vill lära dig mer om växter och djur i din omgivning, om du vill du stödja arbetet att skydda och bevara naturen och dess variationsrikedom omkring dig. Stämmer allt eller något av detta på dig då är Naturskyddsföreningen, föreningen för dig!

År 2017 är medlemsavgiften för 295 kr per person och år eller 24kr /månaden via autogiro.

Hela familjen kan bli medlemmar för endast 1 kr om dagen!

Familjeavgiften är 365 kr eller 30kr/månaden via autogiro. Är du yngre än 26 år är medlemsavgiften 195 kr eller 16 kr i månaden via autogiro. Du kan då samtidigt bli medlem i Fältbiologerna, Naturskyddsföreningens fristående ungdomsorganisation, utan extra kostnad.

Som medlem får du hem tidskriften Sveriges Natur i brevlådan fem gånger per år och programblad från Naturskyddsföreningen Färs två gånger per år.

Man kan även prenumerera på årsböcker från riksföreningen respektive från Naturskyddsföreningen Skåne mot tilläggsavgifter.

Nya medlemmar betalar in avgiften till: Svenska Naturskyddsföreningen pg 90 19 09-2.
För familjemedlemmar måste anges vilken fullbetalandemedlem de tillhör. Tidigare medlemmar får årligen hem förtryckta inbetalningskort

Vi behöver dig!

Välkommen till Naturskyddsföreningen – med kraft att förändra!

Tillsammans gör vi skillnad! Bli medlem här!

Kontakta gärna Cornelia Lovfeldt på telefon 0708-677957 om Du vill bli medlem, om Du har frågor om avgifter och medlemskap eller om du vill vara med och engagera dig.