i Naturskyddsföreningen!

230 000 människor gör skillnad. Vi arbetar alla för i morgon och framtiden, för att rädda naturens liv, för att främja människors hälsa och verka för globala hållbara lösningar på nutidens och framtidens möjligheter. Nu behöver vi bli fler!

Så om du intresserad av natur- och miljöfrågor, om du vill knyta intressanta kontakter och lära känna trevliga människor som delar ditt intresse. Om du vill lära dig mer om växter och djur i din omgivning, om du vill du stödja arbetet att skydda och bevara naturen och dess variationsrikedom omkring dig. Stämmer allt eller något av detta på dig då är Naturskyddsföreningen, föreningen för dig!

Här är de nya medlemsavgifterna som börjar gälla den 1 januari 2022:

Ordinarie medlemskap

Ny medlemsavgift: 30 kr/månad 360 kr/år  Tidigare medlemsavgift: 24 kr/månad 295 kr/år

Familjemedlemskap

Ny medlemsavgift: 35 kr/månad 420 kr/år  Tidigare medlemsavgift: 30 kr/månad 365 kr/år

Ungdomsmedlemskap

Ny medlemsavgift: 16 kr/månad 195 kr/år Tidigare medlemsavgift: 16 kr/månad 195 kr/år

Medlemmar behöver inte göra något själva. Medlemmar vars medlemsavgift dras via autogiro får sitt belopp justerat automatiskt från om med dragningen i januari. De medlemmar som betalar sitt medlemskap årligen via plusgiro får ett justerat belopp på sin nästa faktura (från och med december 2021).

Vi behöver dig!

Välkommen till Naturskyddsföreningen – med kraft att förändra!

Tillsammans gör vi skillnad! Bli medlem här!

Kontakta gärna Per Nyström på telefon 070-4932786 om Du vill bli medlem, om Du har frågor om avgifter och medlemskap eller om du vill vara med och engagera dig.